+371 29712886
Katru dienu no 8 līdz 21 h
E-pasts:

Atgriešanas nosacījumi


Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot MAXIMA darbiniekam pasūtījuma saņemšanas brīdī unjāsazinās ar interneta veikala Barbora klientu apkalpošanas dienestu, lai informētu viņus par atgrieztajām precēm. Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.

Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad esiet devies prom no pasūtījumu saņemšanas punkta, lūdzam, informēt par to 72 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz info@barbora.lv vai zvanot pa tālr.: + 371 29712886.

Preču atgriešanas vai apmaiņas gadījumā iepakošana maksa par pasūtījumu netiek atmaksāta vai atlīdzināta.

Ja esat saņēmis produktus par zemāku cenu, nekā esat samaksājis, mēs automātiski pārskaitīsim pārmaksāto summu uz Jūsu bankas kontu 5 (piecu) darba dienu laikā no dienas, kad esat apmaksājis pasūtījumu.